Про нас

Української Асоціації Медіа Бізнесу (УАМБ)

Українська Асоціація Медіа Бізнесу, УАМБ (попередня назва Українська Асоціація Видавців Періодичної Преси – УАВПП) є добровільною, недержавною неприбутковою організацією – асоціацією видавців, які об’єднали зусилля для того, щоб сприяти розвитку ринку друкованих ЗМІ, та докладати зусиль до збільшення його рекламної ємності, спрощення правил та регулювань, покращення умов для ведення бізнесу, підвищення його інвестиційної привабливості. З моменту створення (у 2001 році) УАМБ послідовно докладає зусиль як до покращення законодавства та норм, які регламентують ведення бізнесу, так і передає видавцям знання та технології, необхідні для розвитку видавничих компаній.

УАМБ докладає постійних зусиль до покращення рівня професійної освіти працівників галузі, підвищення стандартів професійної журналістики, створення рівних та сприятливих умов для ведення видавничого бізнесу в Україні. Окрема велика увага приділяється до підвищення якості аналітичних даних та досліджень аудиторій ЗМІ, вимірюваності та прозорості друкованих ЗМІ як каналу розповсюдження інформації.

Фінансування організації здійснюється за рахунок членських внесків, добровільних пожертв та благодійних внесків, цільових внесків на проведення конференцій, тренінгів та інших заходів, а також за рахунок донорської підтримки.

УАМБ послідовно збирає, відстежує та аналізує дані про галузь друкованих ЗМІ в Україні, готує щорічні статистичні та аналітичні довідки та звіти, в тому числі, для розміщення у світових професійних аналітичних збірках – наприклад, World Press Trends (видає WAN – Всесвітня Газетна Асоціація) та World Magazine Trends (видає FIPP – Міжнародна Федерація Періодичної Преси).