Про нас

Українська Асоціація Медіа Бізнесу – недержавна неприбуткова організація, створена в січні 2017 року як правонаступниця Української Асоціації Видавців Періодичної Преси, яка була створена у квітні 2001 року. Іншими словами, в квітні 2021 року нам виповниться 20 років. Ми об’єднуємо видавничі компанії, які видають інформаційні медіа (друковані та електронні). До УАМБ входять 53 видавничі компаній з усієї України (приблизно 50% – регіональні), які видають понад 400 друкованих та цифрових медіа, сукупна аудиторія яких перевищує 15 млн. осіб, а зведений обсяг реклами, яку вони розміщують на своїх сторінках, складає майже 80% усієї реклами у пресі України. Отже, УАМБ – найбільша українська асоціація видавничих компаній. Ключовими завданнями УАМБ є сприяння розвитку ринку видавничих компаній, допомога своїм членам у підвищенні ефективності ведення бізнесу, навчання фахівців ринку медіа, збирання інформації про роботу ринку преси в Україні, популяризація українського видавничого ринку у професійній видавничій спільноті світу.

Окремим пріоритетним завданням УАМБ в останні роки є допомога місцевим медіа у розвитку та підвищенні професіоналізму (у тому числі у підвищенні ефективності управління медіа як бізнесом) та, зокрема, місцевим газетам, які пройшли процес роздержавлення. УАМБ має найбільший серед усіх інших НДО досвід практичної роботи з місцевими (локальними) виданнями – районками, які пройшли через процес роздержавлення. З першого дня підготовки до реформування Асоціація активно займалася проведенням заходів, навчань та наданням консультацій місцевим медіа. Починаючи з 2015 року до сьогоднішнього дня УАМБ провела більше ніж 60 заходів для місцевих ЗМІ, участь в яких узяли участь більше ніж 2000 медіа фахівців.

(відгук учасниці наших заходів: http://redactor.in.ua/2019/12/26/mikrohranty-efektyvnyy-mekhanizm-dlya-rozvytku-ekonomichnoyi-samostiynosti-nevelykykh-redaktsiy/ ).

Протягом 2019-2020 року УАМБ за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольство США в Україні надала 18 міні-грантів редакціям місцевих медіа. Завдяки контролю, менторській підтримці та консультаціям всі 18 редакції місцевих медіа успішно реалізували свої проєкти та продовжують 14 з них свою діяльність по завершенню фінансування (приклад проєкту: http://redactor.in.ua/2020/01/20/povtoreno-10-raziv-uspishnyy-dosvid-z-zaluchennya-audytoriyi/ ). Тобто УАМБ має великий досвід в навчанні та підтримці місцевих медіа, також ми маємо досвід управління проєктами – в рік ми реалізовуємо щонайменше 3 проєкта.